måndag 21 mars 2011

Som vanligt

kör jag på med min måndagslista:).
idag känner jag mig glad för att...
  • vi har haft en toppenhelg med trevligt sällskap och massa god mat.
  • Oliver är nu frisk och har börjat äta ordentligt igen. Så imorgon är det förskolan som gäller.
  • jag förhoppningsvis ska hinna med en hel del här hemma nu i veckan då Oliver är på förskolan.
  • har börjat få ordentligt med sammandragningar och vissa gör riktigt ont. Märks att det börjar närma sig nu:).
  • har redan börjat känna mig piggare efter jag började med järntabletterna.
  • vi blev av med våran vanliga vagn i fredags då lillebror + fina Emma var här på middag.
  • det börjar verkligen kännas som VÅR ute nu. Och imorgon ska det tydligen bli toppenväder och då ska jag passa på att börja med fönsterputsningen.
  • man ställer om till SOMMARTID i helgen.
  • jag har världens bästa familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar