fredag 11 mars 2011

Lugn fredag

idag blir det lugnt här hemma, känner mig inte på topp. Känner att jag börjar bli lite förkyld och på grund av det så blir mitt illamående tio gånger värre:/. Så idag blir det VILA, så kanske man har tur och slipper det värsta.
Imorgon blir det däremot fullrulle. Först ska jag och Oliver in till stan för att kika och kanske köpa en vagn, skoj skoj:). Sen drar vi direkt till Gimo för lite bad.

Idag har även sambon fixat en service tid för min bil. Skönt att få det gjort innan vår och sommaren.
Och jag har provat ringt barnmorskemottagningen men dom har tydligen ingen telefon tid idag och det hade dom inte igår heller:/. Så typiskt när man verkligen skulle behöva få tag på dom. Det går ju nämligen vattkoppor på Olivers dagis nu och jag är lite osäker på om jag har haft det eller inte. Mamma tror det, men vet inte helt säkert. Men tydligen så kan man ta ett blodprov för att se om man är immun mot det eller inte. Och skulle jag inte vara det så finns det antivirusläkemedel att få i värsta fall. Men jag får väl försöka ringa på måndag igen antar jag.

1 kommentar:

  1. Kan du inte ringa vc om det då? Inte bra om du skulle få vattkoppor nu och ännu värre om barnet skulle födas om du har vattkoppor :S Jag trodde mvc hade teletid varje dag :S
    Hittade ni en begagnad phil&Ted? Hoppas det är en bra vagn iaf :)

    SvaraRadera