tisdag 1 mars 2011

Bra dag

fick med mig Anna & Alexander till Östhammar idag. Verkligen supermysigt att ses igen och bara prata. Efter shoppingen följde jag med dom hem på lite lunch. Tack snälla Anna för maten:). Kände att jag hade kunnat stanna hela dagen och bara pratat, men tiden gick fort och det var snart tid för att hämta upp Oliver på förskolan. Som tur är träffas vi redan på torsdag igen:). Då får vi även träffa fina Malin & Jonathan också, mys. Finns även möjlighet att det blir någon/några till också. Något vi har bestämt är att det blir fika på Waynes iaf, mums. Kan säga att jag längtar lite extra bara ut av den anledningen, haha.
Har inte hunnit med mycket här hemma annars idag. Började plocka fram bebiskläderna, men våran knasboll till son trodde det var hans kläder och skulle prova allt så jag gav upp ganska fort. Får försöka ta tag i det imorgon ist. Har ju dock insett att vi har ganska mycket kläder i dom små storlekarna så det är inte så mycket mer som behövs. Men något nytt vill man ju alltid ha;). Har ju redan hunnit köpa 3 nya bodys, hehe.
Nu ska jag krypa ner i soffan och mysa med mina fina grabbar.

2 kommentarer:

  1. Det låter som en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt!!! Jag hänger nog oxå med imorrn, ska in o kika lite o kanske shoppa lite oxå!! O fika är ju aldrig fel!! Hihi!!

    SvaraRadera