måndag 27 december 2010

Vilodag

känner mig fortfarande inte på topp. Usch börjar bli rikligt less på att vara sjuk nu:/. Senaste nätterna har jag inte fått mycket sömn. Så fort jag har lagt mig ner så har jag börjat tokhosta så jag har varit tvungen att gå upp igen. Har väl max sovit 30 min i sträck dom sista tre dagarna. Så ni kanske kan gissa att jag börjar känna mig aningen mör i kroppen nu. Inatt kunde jag sova lite längre, men då fick jag nästan sitta upp. Inte det bekvämaste, men vad gör man?
Har ju tagit föräldraledigt från idag till på torsdag. Vi skulle hitta på en massa skoj var det tänkt. Men som det ser ut nu blir det att spendera iaf idag och imorgon i soffan så man kan bli frisk någon gång.
På onsdag är det tänkt att vi ska dra en vända till Thuns, hoppas verkligen man är bättre då. Ska även dra till jobbet då för att skriva min lönelista. Då blir det nog att ändra några dagar från föräldraledigt till sjukskrivning. För inte tänker jag låta min föräldradagar gå åt när jag ligger här hemma och inte orkar ta mig utanför dörren. Nej, då sparar jag dom till ett senare tillfälle ist.

1 kommentar:

  1. usch då stackars dig. hoppas du blir frisk nu.. hoppas ni ha de en underbar julafton. kram

    SvaraRadera