torsdag 9 december 2010

Sova snart kanske?

nu känner jag mig riktigt TRÖTT.
Har ju jobbat kväll och eftersom H har em vecka så har Oliver fått vara hos mormor och Anna efter dagis. Vilket han inte alls har något emot. Men jag själv kan känna att det blir ganska jobbigt eftersom jag själv har svårt att komma till ro just såna här kvällar. Allt tar ju sin lilla tid. För det första så är vi ju inte hemma förrän vid 21.45. Och då är det bara att sätta på Oliver pyjamas och göra välling för att sen natta honom. Som tur är somnar han just nu väldigt lätt själv. Bara han får lyssna på en saga medans kan dricker välling. Själv fick man ju springa ner och tända i pannan så vi inte ska frysa ihjäl inatt. var trotts allt bara 18,5 grader när vi kom hem. Men så blir det ju eftersom vi inte eldar något på fm. Nu börjar iaf vårmen stiga och jag ska göra mig iordning för att krypa i säng. Ska ju jobba 7-16 imorgon, usch gillar verkligen inte heldagar på fredagar då man ska ha ledig helg:/. Imorgon blir det fredagsmys för hela slanten iaf. Var längesen som jag och H hade ledig helg tillsammans nu. Så det ska bli mysigt. Måste bara fundera ut vad vi ska ha till middag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar