tisdag 21 december 2010

En bra dag iaf

dagen började inte speciellt bra. Oliver sov lite bättre inatt, men dessvärre kunde inte jag sova:/. Vaknade flera gånger och hade ont i kroppen, ont i halsen och ett tag kände jag mig riktigt varm. Gick upp lite tidigare än vad jag hade planerat och tog två alvdeon. Kunde inte somna om så jag började göra mig i ordning för jobbet ist. Väl på jobbet kände jag mig helt okej faktiskt. Tack gode gud för värktabletter;).
Dagen gick helt okej, kände mig bara lite sliten mot slutet. Dock så kände jag mig som ett vrak när jag kom hem. Tog två alvedon till och efter 40 min så kände jag mig helt okej igen. Då blev det att sätta igång att julpynta. Eller H gjorde faktiskt det mesta:). Han klädde granen och plockade fram tomtarna. Så nu är det lite julfint här hemma också;).
Jag fick ist röja i köket och börja tvätta.
Har även hunnit med ett varmt bad så nu mår kroppen lite bättre ändå.
Nu blir det mys med mina killar i soffan:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar