måndag 20 december 2010

Trött som få

det var verkligen KAOS med Oliver natten till idag. Han bara vaknade och grinade och SLOGS och NÖPS:/. Inte blev han nöjd när man tog upp honom heller. Hoppas verkligen det var bara för en natt för idag känner jag mig helt borta.
Har iaf fått lite gjort. Jag, mamma, Anna och Oliver åkte och handlade när jag äntligen började vakna till liv. Sen fick Oliver stanna hos mormor och Anna medans jag åkte hem men varorna. Jag och H hann även slänga ihop lite julgodis:).
Sen begav jag mig till mormor igen. För då skulle jag, Anna, Emil och Oliver ut i skogen och kika efter granar. Å fy satan säger jag bara. Nästa år köper jag fean hellre gran om det är så här mycket snö:/.

Nu ska jag ta mig ett varmt bad. Sen blir det att gå i säng tidigt för min del om man ska orka att jobba imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar