onsdag 22 december 2010

Ångest * tusen

usch, har fått feber igen och insåg att jag måste vara hemma imorgon om jag ska kunna bli frisk. Då tyckte dom på jobbet att jag även skulle vara hemma på fredag för att jag förmodligen inte skulle hinna bli frisk tills dess heller. Men usch så svårt det är när jag VET att det inte finns några fler vikarier på julafton, usch känner mig så j*kla usel just nu:(. Börjar ju fasiken snart grina (jävla hormoner). Det sista man vill göra är att sätta sina arbetskamrater i skiten.
Men just nu verkar inte ens alvedonen ta och eftersom jag är gravid finns det inte så mycket annat man kan ta till.

1 kommentar:

  1. Usch gumman! Hoppas du blir frisk snart! Håller med dem på ditt jobb om att du borde var hemma i morgon med. Viktigt att ta hand om sig själv och bli frisk istället för att jobba och aldrig bli frisk pga det. Angående att det inte finns några vikarier så är inte det ditt fel! Är man sjuk så är man och då måste man kunna vara hemma utan att må dåligt över det. Kurera dig nu så att du är frisk till nyår så hoppas jag att ni kan få en mysig jul ändå trots sjukdom!

    kramar

    SvaraRadera