tisdag 28 december 2010

Julen i bilder

Har tyvärr inga bilder från julafton hos Eva eftersom jag glömde kameran hemma:/. Men Madde knäppte lite kort så jag ska kolla om jag kan få dom av henne.
Oliver fick en jättefin verktygsbänk av Eva & Danne. Han kom även på en till sak man kunde använda den till;)
Oliver tar sig en dans med Musse
Julen hos mormor
En del av tjocka släkten:). Och större blir den HELA tiden, mys.
Oliver tar sig en vilostund med Matte & Anna
Tomten var en riktig hit.
Bästa med juldagen var nog att Oliver & Amanda fick springa med alla julklappar från tomten.
Dom var så duktiga
Olivers julklappar. Kan säga att han fick S*tans mycket leksaker så det blev en ur rensning igen. Ska även få en bokhylla av Anna så jag kan ställa upp alla traktorer, skönt att slippa ha dom på golvet hela tiden.
Amanda öppnar julklappar
Niklas & Emma öppnar julklappar. (Även dom är blivande föräldrar)
Tobbe & Susanne öppnar sina julklappar
Anna & Emil
Blev även en bild på magen när man var lite julfin:)
Lyckades snygga till mig lite, trotts att jag mådde sk*t

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar