söndag 12 december 2010

3e advent

har inte hänt så mycket i helgen. Hade en del inplanerat, men blev inte så mycket gjort utav det, tyvärr. Men har ju inte riktigt känt mig på topp och därför varit väldigt osocial:/. Nu känner jag iaf att den här nerdans förkylningen har börjat släppa och jag är mycket piggare. Dock så har det blivit en massa extra sovtimmar i helgen, vilket jag antagligen behövde.

Igår var iaf jag och Oliver hem till mamma för att Oliver skulle få busa av sig med kusin Amanda. Blev både pepparkaksbak och massa bus för deras del:). Blev även bjudna på mat eftersom Oliver VÄGRADE att åka hem;).

Idag fick vi sovmorgon, samma som igår:). Nu snart ska vi åka och hämta en hundpulka som vi har köpt. Sen ska vi ut i skogen och kika efter gran.
Blir även en tripp till Gimo på em för att hälsa på Olivers farmor.
Hmm, ser ut som att städningen får vänta även idag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar