onsdag 29 december 2010

Bra dag

idag har vi varit hos Anna & Alexander för lite prat och lek. Mycket uppskattat av både mig och Oliver. Skönt för plutten att äntligen få leka av sig. Har ju inte blivit mycket av den varan när man har legat sjuk. Blev även en tripp till Östhammar för lite shopping inför nyår. Haha, vi kommer fasiken att äta ihjäl oss. Men inte gör det mig något, för äta är nog det jag klarar bäst just nu:).
Imorgon ska vi även dra iväg till Thuns en sväng. Ska kolla om jag hittar något att ha till nyår, annars hade jag en gammal trasa här hemma som får duga;).
På fredag blir det fullt ös hela dagen. Först ska vi dra till Malin & Jonathan, dit även Anna & Alexander kommer för lite bus och lunch. Sen blir det att åka hem för att göra sig iordning för kvällen som vi kommer att spendera här hemma. Kommer med all säkerhet att bli superbra. Det blir god mat och trevligt sällskap, vad mer kan man begära;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar