måndag 6 december 2010

Måndag

idag har jag och Oliver varit iväg och storhandlat. Var dels blöjor som stod på handlingslistan, så vi åkte till Östhammar. Kan ju säga att det blev bra mycket mer. Var en hel del som behövdes fylla spå här hemma.
På hemvägen stannade vi hos Eva och där blev vi kvar aningen längre än planerat. en trevligt var det. Fick äntligen träffa D´s flickvän Hmm, vet inte hur länge dom har varit tillsammans så nog är det allt lite konstigt att vi inte har ses förrän nu.
Lilleman somnade iaf i bilen på vägen hem. Synd att jag inte hade pyjamasen med mig så hade jag sluppit böka med honom när vi kom hem. Blir nog att ha en nedpackad i skötväskan fram över.
Nu ska jag gå ner och stoppa i lite mera ved, sen är det nog sängen som gäller. Känner att jag har en förkylning på G. Men med en natts bra sömn så kanske man slipper att det bryter ut;).
v 20 äntligen här:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar