lördag 18 december 2010

Hemmadag

idag har dvdn gått varm kan jag säga. Och självklart har det varit Pippi som har visats;). Tur att vi har alla filmerna så man har lite att variera på.
Oliver hade ganska hög feber inatt, trotts att han fick sova i bara blöja och fick alvedon. men när han vaknade hade den sjunkit rejält. Vilket märktes på vår lille gosse, får då var det fullt ös igen. Tror det var jag som kände mig mest mörbultad på morgonen. Stackars plutten har ju vaknat stup i ett inatt och så har han helst velat lega på mig. Inte så bekvämt kan jag säga.
Inte har han velat ätit något idag. Blev bara en halv flaska välling innan han vilade en stund nu på eftermiddagen. När han vaknade för en 40 minuter sen så hade febern kommit tillbaka:/. Får bli en till alvedon antar jag.
Själv proppar jag i mig en massa frukt så man får i sig massa vitaminer. Känner att det behövs om man ska ha någon chans att hålla sig frisk.
Hoppas han mår bättre imorgon så jag hinner fixa lite här hemma. Skulle vara skönt att få undan lite då man ändå har varit hemma hela helgen. Idag har jag inte fått gått ut från vardagsrummet utan att Oliver har blivit ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar