onsdag 1 december 2010

Drar på kalas

har verkligen ingen ork alls nu för tiden. Skulle verkligen behöva städa här hemma, men har tyvärr kommit in i ett mönster där jag skjuter upp allt som har med det att göra:/. Antar att det är för att jag vet att jag ändå inte kommer att orka städa allt på en gång, vilket jag alltid gör annars. Så då får jag ingen lust alls ist. Hoppas orken kan komma tillbaka lite snart, för dom det ser ut här hemma så skulle det verkligen behövas.
Ikväll ska vi iaf iväg till lillebror för att gratta hans söta flickvän Emma som fyllde 20 år igår.
Emma, Oliver och Annica i somras när vi grattade Niklas.

Kommer även fly hemmet imorgon, för då har vi en lekdate inplanerad med Anna & Alexander:). Men på em/kvällen får jag nog ta tag i hemmet iaf;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar