måndag 13 december 2010

Bra start på veckan

Idag känner jag att det finns massor att vara glad över, så här kommer min måndagslista:).
  • vi blev bjudna på glögg, lussebulle och pepparkaka när vi kom till jobbet imorse.
  • jag jobbar imorgon sen är jag ledig i två dagar.
  • jag jobbar dag ist för kväll på fredag= jag kan vara hemma med familjen när det är dags för fredagsmys.
  • jag ska till BM på onsdag, får då moderskapsintyget så jag kan söka havandeskapspenning.
  • det är snart JUL.
  • vi ska även träffa Anna & Alexander på onsdag. Ska bli skönt att få prata av sig lite. Blir nog även en del planering;).
  • på torsdag ska vi åka en sväng till Thuns med mamma. Mest som sällskap är det tänkt, men något hittar man ju alltid.
  • jag känner pyret sparka i magen flera gånger/dag nu, mys:).
  • idag var vi på Olivers första luciatåg. OMG, så fint det var och så otroligt söta alla var:)

Det fina luciatåget. Våran lilla tokertomte
Sjunga kunde han också göra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar