torsdag 2 december 2010

Jag tror jag drömmer

Oliver somnade för ca 15 min sen. Helt sjukt tidigt för att vara honom. Men iof sig så har han inte sovit något under dagen, sen börjar han bli förkyld:/. Hoppas verkligen han sover bra inatt ändå. Blir nog ingen sovmorgon imorgon, men det gör inget. Vi låg i sängen till strax efter nio i morse;).

Håller på att tappa upp ett bad nu, gäller att passa på att njuta av lugnet:). H jobbar kväll, men har lovat att han inte skulle jobba längre än till 21 ikväll. Skulle ju vara trevligt att få ses LITE innan helgen. Har verkligen börjat HATA att jobba helg. Ses inte på nästan 2 ½ dygn. Kommer bara hem och sover för att sen åka och jobba på morgonen igen. Men så är det. Egentligen ska jag inte klaga heller. Har ju ändå turen att ha ett heltidsjobb.

Nej nu ska jag bada för att sen mysa ner mig i soffan:)

2 kommentarer:

  1. mysigt med ett varmt bad och lite egenn tid. håller med dig. jobbigt med jobba helg. inge kul de är ju då man ska vara tillsammans. men så blir de inte här hemma. då jag jobbar helger. kram

    SvaraRadera
  2. Man får klaga ibland:-)

    SvaraRadera