fredag 7 oktober 2011

Uttråkad

  Märks att jag har varit hemma ett bra tag nu. Nu på morgonen fick jag för mig att fixa naglarna inför helgen. Inte för att vi ska göra något speciellt, utan bara för att.
Kan nog också bero på att jag inte har sminkat mig på nästan en vecka nu. Jag som brukar göra det nästan varje dag nu för tiden. Är verkligen en periodare när det gäller smink. Antingen så gör jag det nästan jämt eller så gör jag det aldrig. Just ni gör jag det nog mest för att jag ser ut som ett spöke utan.


Bjuder på en bild från sista september. Var ju helt underbart väder just den dagen. Härligt att få känna av sommarvärmen sådär in på hösten:).




 Jag och min fina lilla prins



Mina två prinsar + Yoshi.
Längtar redan till nästa vår och sommar. Vill kunna vara ute från morgon till kväll. Love it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar