torsdag 27 oktober 2011

En riktigt bra dag

Efter en mer eller mindre piss natt så hade jag inte allt för stora förhoppningar på den här dagen. Men den blev riktigt lyckad ändå:). Dels fick jag ju träffa min otroligt söta brorson Liam och hans fina mamma Emma. Dom följde med till babycafét där vi gjorde fot & handavtryck på småpojkarna. Så nu blir dom tvungna att komma igen för att göra det färdigt, hihi.
Som vanligt blev det en promenad efter tills det var dags att hämta storasyskonen på förskolan. Sen åkte jag och hämtade upp Madde och vidare för att lämna av Oliver hemma hos H som precis hade kommit hem. Efter det åkte vi vidare till Östhammar för att handla mat. kan ju säga att det verkligen behövdes här hemma då det ekade tomt lite här och var. Så nu är man bra mycket fattigare på kontot med det mesta finns hemma vilket är väldigt skönt.

Hmm Oliver somnade innan 17.30 idag så vi får väl se hur den här kvällen/natten kommer att sluta. William tvingade att vara vaken, vilket han fortfarande är. Han slumrade också till vid den tiden men om jag hade låtit honom sova då så skulle han förmodligen vara vaken ÄNNU mer om nätterna eller så skulle han väl ha vaknat vid tio och varit vaken några timmar då. Oliver tror jag ändå kan sova hela natten, fast det lär ju bli en TIDIGT morgon imorogn:/. Som tur är har jag planerat in att vi ska gå på öf, så då har man ju något att se fram emot iaf:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar