söndag 16 oktober 2011

Första jobbpasset avklarat

åkte hem till mamma på förmiddagen idag. Skulle övningsköra med lillasyster och även åka och hämta lite saker i Dyvlinge. På väg till Alunda ringer Ylva från jobbet och undrar om jag hade lust att jobba en sväng. Haha, snacka om att jag blev chockad:). Men efter lite pyssel så fick jag ihop det så jag kunde iaf. Både Oliver och William fick vara hos mamma och Bosse i Alunda och ifall William vägrade maten och gröten så kunde dom bara komma förbi jobbet så kunde jag amma honom. Men det behövdes inte:). Så nu är jag TRÖTT kan jag lova.
Sen har Williams andra tand kikat fram också. Usch våran lilla bebis börjar bli stor:/. 

1 kommentar:

  1. Vad kul att få jobba lite :) Och kul att det gick bra utan att de kom upp med William. Hur långt pass blev det?

    Hoppas William sover bättre om nätterna nu när han fått två tänder :)

    kramar

    SvaraRadera