fredag 21 oktober 2011

Hoppas på en lugn kväll

Håller på att försöka natta den minsta herren i huset. Går inte så bra kan jag säga:/. Oliver somnade i soffan för en stund sen, så det är ju skönt.
Skulle verkligen behöva en lugn kväll just nu, för USCH vilken dag det har varit här hemma:(. Blir smått galen vill jag lova. Det är verkligen tungt när man har två små som är sjuka. William misstänker jag har åkt på tredagarsfebern, men det återstår att se. Och stackars Oliver har fortfarande den där envisa hostan. Tycker så synd om honom. Han är precis som jag jättekänslig för slem och sånt så han har ju kräkts x antal gånger. Har fått bytt sängkläder två gånger under dagen och även  tvättat två av dyn överdragen i soffan.
Själv har jag har en sprängande huvudvärk typ hela dagen. Alvedon har inte hjälpt alls och jag vet att det är SÖMNBRIST som det handlar om. 
Så nu vill jag ha en lugn kväll och sen en bra natt så man kan få kliva upp på rätt sida av sängen imorgon;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar