torsdag 6 oktober 2011

Nästan normalt

idag fick Oliver gå på förskolan. Har ju haft honom hemma nu eftersom jag har ögoninflammation. Dels för jag inte har velat att någon där ska åka på och sen har jag själv inte orkat mig utanför dörren. Men idag tog jag bilen (brukar alltid gå annars). Kände att både Oliver och jag behövde det. Blir ju inte direkt så mycket vila när man har två hemma som ska ha stimulans.
Så nu har jag mest tagit det lugnt sen vi kom hem därifrån. Men dessvärre så kryper det lite i kroppen nu så det blir nog att plocka undan lite tvätt och sen röja lite i köket. Tycker det är bra konstigt ändå. Jag har ju varit hemma sen i söndags och i princip så har jag städat varje dag sen måndags, men ändå ser det lika stökigt ut som vanligt. Hur i helsike kan det komma sig? Längtar verkligen tills jag kan börja gå ut som en normal människa igen. Ju mer jag är hemma desto mer ser jag vad som behövs göras här. Urk säger jag bara.
Oliver var iaf glad över att få gå och leka idag. Och vi hade verkligen tur för idag skulle dom ha utflykt också:).
Ikväll blir det föräldramöte för min och H´s del. Dom ringde igår och sa att det var det på kvällen, men tydligen så hade dom sagt fel dag. Vilket passade oss utmärkt då jag inte hade kunnat igår. Så Oliver ska få vara hos farmor medan vi åker dit.

1 kommentar:

  1. Vad skönt att det är mycket bättre! Det där med städning är fascinerande :S Jag har flytt hemmet den här veckan men nu när jag sitter hemma så ser jag allt *suck*

    En dejt i lekpark snart tycker jag låter bra :)

    kramar och hoppas det är ännu bättre i ögat idag!

    SvaraRadera