måndag 3 oktober 2011

Bokat tid

har haft problem med ögat sen i lördags fm. Antingen är det något som ligger och irriterar som jag inte får den eller så är det så att jag gjorde illa ögat när jag badade i simhallen med linser. Är ju lite överkänslig mot klor. Eller så är det ögoninflammation helt enkelt. Det återstår att se. Har fått tid på vårdcentralen 11.30.
Börjar bli lite smått tungt att knappt kunna se något nu.
Som natten till igår kunde jag nästan inte sova allt. För när jag blundade kändes det som att något högg en kniv i ögat på mig, men samtidigt var jag så trött så jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Så ni kan ju gissa att det var en sliten mamma här hemma igår. Inatt kunde jag iaf skrapa ihop några timmars sömn.

2 kommentarer:

  1. usch då hoppas de inte är nått allvarligt =) kram

    SvaraRadera
  2. Ja, familjegympan är här i Gimo i Sporthallen. Det var kl 17 idag måndag. Det blev inte att vi gick på det dock, men hör med Ida H för hon var där.

    Hoppas ögat är bättre!

    SvaraRadera