torsdag 13 oktober 2011

Händelserik dag

  1. började dagen med att lämna Oliver på förskolan. 
  2. Efter det åkte jag och William hem till Madde som bjöd på frukost, det kallar jag lyx;).
  3. 9.40 åkte vi till Alunda, för Madde skulle göra färdigt sin tatuering.
  4. Jag och William åkte då till mamma och fikade lite.
  5. När Madde var färdig åkte vi hem till henne igen så blev jag bjuden på lunch:).
  6. Sen hem och plocka lite här hemma.
  7. 14.30 åkte jag, William och H till Östhammar, dels för att hämta H´s bil som äntligen var klar på verkstan och sen för ett möte med juristen på banken. Nu ska det skrivas testamente, känns som ett måste eftersom jag och H inte är gift.
  8. När det var gjort åkte H hem och jag och William stannade på coop och handlade. Fyndade en massa barnmat eftersom dom hade utförsäljning på ett utgående sortiment. Perfekt för våran del, kan vara skönt för sambon att ha lite färdigmat om jag skulle börja jobba lite extra sen.
  9. Sen var det bara att åka och hämta upp Oliver som var hos svärmor. Eva följde för den delen också med en sväng hem hit
Och imorgon är det fotografering på öf. Så jag måste nog få i säng mina små troll snart så dom är utvilade imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar