måndag 10 oktober 2011

I´m back

den här veckan börjar BRA så nu kör vi på med måndagslistan;).
Idag känner jag mig glad för att..
  • jag känner inte av något alls i ögat och har inte gjort det på nästan hela helgen.
  • vi har haft en mysig helg med vissa delar av min stora familj.
  • trotts det trista vädret idag så har vi haft skoj. Gick en sväng till öf. Skönt att komma ut bland lite folk igen;). Var iaf inte så många där, men väldigt trevligt ändå tycker jag:).
  • Nu i veckan kör vi nog på som vanligt med babycafé och dyligt. Älskar att få in dom vardagliga rutinerna igen.
  • På fredag är det fotografering på öf. Ska bli kul och se hur det går. Ska ju både ta syskonkort och enskilda.
  • Imorgon är det Zumba so gäller. Ska bli SÅ skönt efter att ha missat två veckor i rad.
  • Sambon har ledig vecka så kanske, kanske hinner vi få fönsterna putsade innan veckan är slut;).
  • jag har två helt underbara söner. Älskar er så otroligt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar