fredag 14 oktober 2011

Fredagsmys

har precis ätit en god middag. Baconinlindad kyckling med klyftpotatis, mums:).
Gick för den delen bra på fotograferingen idag. Borde få något bra syskonkort + enskilda. Bara att vänta och se;). Både William och Oliver var jätteduktiga iaf. När vi var färdiga där drog jag, Anna och Sandra (+ barn) till ica och handlade lite lunch. Sen gick vi till lekparken en stund, mycket mysigt. Snart får man ta en sväng till vår nya fina lekpark här i Gimo också. Oliver kommer att bli minst sagt GALEN när han får se den, haha.
Nej  nu ska jag joina resten av familjen i soffan för nu är det FREDAGSMYS för hela slanten;).

1 kommentar:

  1. Mysig fredag med god mat låter inte fel :)
    Ska ni bada i morgon? Alexander hade feber i natt så vi får väl avvakta och se. Dock märker man ju inget av febern nu på morgonen. Konstigt det där! Alexander lär också bli galen när han ser lekparken :)

    Jag kommer nog inte ens orka äta som jag gör nu efter att jag slutat amningen :S Känns som att man går och knaprar på något jämt..

    kramar

    SvaraRadera