torsdag 20 oktober 2011

Sjukstugan fortsätter

William somnade redan 15.30 och sov till 19.30 då han vaknade med feber. Så nu ligger han här i soffan i bara blöja med mig och pratar så glatt, min lilla sötnos:). Så egentiden får vänta till en annan kväll, haha.
Jag som hade köpt hem glass (Ben&Jerry) som jag skulle mumsa på ikväll. Ja man får göra det när man är ensam hemma och känner sig nere;). Men tror jag skippar det och spar den tills imorogn då jag får sällskap av min käre sambo. Ska bli skönt att få hem honom tidigare imorgon. Har känts lite ensamt den här veckan då vi har varit tvungna att hålla oss hemma. Och likaså blir det imorgon. Blir med andra ord inte något kalas för våran del:(. Men presenten ligger inslagen och väntar på att bli överlämnad till den nyblivna 3 åringen. Så det kan inte dröja allt för länge tills vi ses;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar