söndag 6 juni 2010

Våran helg

har varit jättebra.
Igår var vi iväg och firade Danne som fyllde 30 år. Blev bara en kortis för mig och Oliver för sen skulle dom ut och spela golf på dagen, för att senare försätta festa. Å fest blev det kan jag lova. H är fortfarande inte återställd;).
Jag och Oliver stannade iaf hos Eva för lite lunch och bus i lekparken så klart:). Mycket uppskattat av vår lilla prins.

Idag har jag och Oliver varit till fina Anna och söta Alexander. Var på tok för längesen vi såga. Ska bli skönt med semester då vi kan ses massor.

Sen får vi ju inte glömma att det är Sveriges nationaldag idag. Det firade vi med att köpa med lite fika och åka hem till mamma en sväng.

Nu ska jag sätta igång att göra smörgåstårtorna. Ska ju göra två stora tills imorgon då min bror Mattias fyller 25 år.

Hoppas ni andra har haft en underbar helg ni med:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar