torsdag 3 juni 2010

Trött

både jag också Oliver kommer att somna vaggad ikväll;). Oliver somnade innan 20.00, vilket är riktigt bra med tanke på att det är H´s eftermiddags vecka.
Känner mig själv lite som en zombi just nu.
Men det var skönt att man hann vara ute lite i det fina vädret efter jobbet. Först klippte jag gräset, eller ja det som H inte kan ta med åk gräsklipparen. Sen åkte vi hem till mamma en sväng. Där gjorde vi först pastasallad, sen rabarberpaj. Hann dessvärre inte med pajen eftersom jag märkte att Oliver började bli trött. Så då var det lika bra att bege sig hemåt.

Har hunnit myst lite framför tv,n nu på kvällen. Och nu ska jag sätta mig för att göra handlingslistan för storhandlingen som jag ska försöka fixa imorgon. Tur att man kan ta hjälp av lillasyster;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar