onsdag 16 juni 2010

Inte på topp

fick gå hem från jobbet idag. Kände att jag inte mådde så bra, blev yr flera gånger och sen blev jag jätte skakis.
Åkte hem och la mig och sov en stund, sen kändes det ganska bra igen. För ett tag iaf. Nu börjar jag få ont i kroppen ist:/. Gah, vill inte bli sjuk nu.

Aja man får väl glädja sig åt att det har bakas här hemma:). Så snart blir det rabarberpaj med vaniljvisp framför tv,n.

Hmm, Oliver somnade 18.30 idag :o ska bli spännande å se vilken tid han bestämmer sig för att det är dags att kliva upp imorgon;). Aja har iaf bestämt mig för att vara hemma imorgon också. Känner att jag kan behöva vila upp mig lite, även om det svider i plånboken att vara hemma från jobbet:/.

1 kommentar:

  1. Usch! Hoppas du slipper bli sjuk! Jag tänker mest att det kan vara alla spänningar som släppte i och med att ni talade ut. Din huvudvärk släppte ju men jag menar du har varit arg och säkert spänd och då när man slappnar av så kan det ju bli sådär. Som när man har en stressig kurs och slappnar av efter tentan och blir toksjuk. Skönt att ni pratade iaf och om du behöver prata med någon annan så tveka inte att höra av dig! Jag finns alltid om du behöver en vän att prata med!
    kramar

    SvaraRadera