tisdag 8 juni 2010

Snacka om perfekt

har fått in mina skattepengar idag:).
Precis lagom till morgondagens shopping, hihi.

Nu kan jag ju säga att jag är TRÖTT.
Oliver sov inte så jättebra natten till idag. Sen var jag ju tvungen att försöka städa lite här hemma innan jag skulle lämna Oliver på dagis 10.30 för att sen åka direkt till jobbet. Tyvärr så var det ju nästan lika stökigt när jag kom hem igen för 20 minuter sen:/. Ibland blir man ju bara för less. Aja, antar att jag får försöka ta tag i det imorgon när jag kommer hem från stan.

1 kommentar:

  1. Det är så jobbigt att städa när det ändå är stök igen. Man får njuta av de få minuter som det faktiskt är rent :S Hoppas ni fick massa fint shoppat. Själv fick man ingen skatteåterbäring utan fick betala vinstskatt på drygt 18000, haha. Inte lika nice.

    SvaraRadera