onsdag 2 juni 2010

Mitt i veckan

och vi har haft helt underbart väder ute hela dagen:). Snacka om att man känner sig pigg och glad. Trotts att jag jobbade 7-16 så har jag ändå hunnit varit ute några timmar.
Eftersom det ser ut som ett bombnedslag här hemma, så flydde jag och Oliver fältet direkt efter jobbet och åkte till mamma ist. Där har man bara legat på gräsmattan och haft det bra. Sen blev vi ju bjudna på mat också. Grillat, of course.
Vi kom väl hem runt 20.00 och då trodde jag skarpt att Oliver skulle ha somnat i bilen, men icket. Fick han att sova innan 21.00 så jag är ganska nöjd ändå. Kan ju säga att det märks att H jobbar em och Oliver blir lämnad på dagis 10.30. Mina fina killar har nämligen en förmåga att sova väldigt länge på morgonen just under denna vecka;). Men efter imorgon så har jag kanske också lite tur och kan få en sovmorgon, haha.

1 kommentar:

  1. De låter ju kanon mysigt det :) grillat är ju alltid gott :) ja de skulle va kul och ses, hur ser er nästa vecka ut då? :) kram

    SvaraRadera