fredag 18 juni 2010

Fredgasmys

får jag ha på egen hand ikväll.
H är nämligen hos sin bror och Oliver sover sen nästan 1h tillbaka:). Han blev helt slut efter vi hade varit och hälsat på min lillebror och hans sambo. Min lillasyster med pojkvän var också där, dom hjälpte dom att fixa lite på tomten. Skulle också behöva sån energi just nu, eller ja våran tomt skulle behöva att både jag och H hade sån energi just nu;).

Men nu ska jag krypa ner i soffan, har gjort iordning en frukttallrik och sen blir det nog lita glass också:).

Ha en underbar fredag

2 kommentarer:

  1. mysigt det också ju :) ha en kanon fin fredag :) hoppas de är bra med er :)kram

    SvaraRadera
  2. Haha åhh vilken härlig present du fick av astrid, haha ;-) härligt!

    hoppas ni har en härlig helg! Kramar

    SvaraRadera