torsdag 24 juni 2010

Dålig uppdatering

och tyvärr kommer det att förtsätta så ett tag fram över:/. Dels för att jag ska jobba hela helgen och sen för att våran dator är trasig och vi kommer tidigast få den fixad till nästa vecka.

Igår var vi iaf hos mamma och firade lillasyster som fyllde 17 år. Sjukt hur fort tiden går, vår lilla lillsyster håller ju liksom på att bli stor. Blev en massa god mat och trevligt sällskap.

Idag har vi varit in till stan en sväng. Jag lämnade tillbaka kameran för den har typ bara krånglat sen jag köpte den, hmm irriterande svar JA.
Ska låta H kika efter en bra kamera ist. Tror inte heller det blir en systemkamera utan bara en bättre digital. Systemkameran för alldeles för klumpig för min del.
Sen gick jag även in med min mobil som inte har någon vidare täckning här ute. Men tyvärr kunde dom inte hjälpa mig utan så att jag skulle ringa kundservice ist, SUCK.

Får ju inte glömma att vi var och hälsade på syster på jobbet idag också. Med andra ord så var vi på ambulansen i Uppsala. Oliver tycket det var jättekul med alla stora bilar och blinkande lampor:). Hann med lite fika också innan dom fick dra iväg på larm;).

Nu snart ska jag och Oliver åka och hälsa på Evelina med sin fina mage:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar