fredag 11 juni 2010

Fredag

och jag har varit ledig:). Jobbade ju igår då jag egentligen skulle ha varit ledig, så jag fick ledigt idag ist. Synd att det har varit så tråkigt väder idag bara:/. Men resten av helgen kan det gärna få regna, för då ska jag jobba;).

Eftersom både jag och H jobbar helg igen så ska Oliver vara med mormor hela helgen. Han ska till och med sova där från lördag till söndag. Shit, första natten utan min lilla bebis liksom:/. Ändå känner jag nog att det ska bli ganska skönt. Få chansen att sova en hel natt är ju inte helt fel;). Speciellt inte när man har jobbhelg. Känner även skönt att det är så himla nära ifall det skulle vara något. Men det kommer säkert gå jättebra:).

Ps har invigt nya kameran idag:). Har tyvärr ingen ork för att lägga över bilder, så det får bli vid ett senare tillfälle.
Nu ska jag lägga ner Oliver som har somnat i min famn, för att sen krypa ner i soffan med sambon för att ha lite fredagsmys:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar