fredag 25 juni 2010

Glad midsommar

på er allihopa:).

Hoppas ni får en helt underbar dag/kväll.
Själv så har man ju spenderat förmiddagen på jobbet. Men nu är jag hemma och det ska göras lite god mat:).
Blir för övrigt en väldigt lugn midsommar för våran del i år. H ska jobba natt hela helgen och jag ska jobba hela dagen imorgon. Men något glas vin till maten kan det nog bli;).

Har för den delen en SÅ otrolig beslutsångest:/. Hmm hade det förra året också. Ä så sugen med ändå känns det som att vi hade planerat helt annat. Aja vi får se hur det blir. Återkommer om det.

2 kommentarer:

  1. Hihi, jo. Fredrik var dock inte lika glad :) Han är helt säker på att det var med mening, haha.
    Nu blev jag nyfiken, är det beslutsångest över samma sak som förra året? Hoppas ni hade det mysigt igår! Är ni lediga för en lekdejt snart? Alexander måste ju bli frisk först såklart men han är mycket bättre redan så det dröjer nog inte alltför många dagar :) Jag har också sådan hemsk beslutsångest så jag behöver prata av mig ;)

    kramkram

    SvaraRadera
  2. Det är svårt det där med plugg. Jag kan nog ge dig en del kloka råd om du vill iaf. Har ju haft stor inblick i allt vad det innebär ;)

    Jag kan nog hela veckan utom måndag em, onsdag (kan gå på gympan :)) och söndag. Bara säga till när du vill och kan :) Tror att Fredrik drar iväg över helgen. Var väl inte bestämt än men vet ej om han tar bilen. Får se helt enkelt. Vilken vecka var det du fick semester från sen?

    SvaraRadera