torsdag 10 juni 2010

Städa städa

nu är det i stort sätt skinande rent här hemma, IGEN;). Hoppas att det kan få vara så här ett tag den här gången. Men jag har inte allt för stora förhoppningar på det. Jag jobbar ju kväll idag och då blir ju mina två killar själva bra många timmar och dom brukar ha en ryslig förmåga att kunna stöka till ordentligt under den tiden. Men så är det ju kanske när man har familj:).

"Hellre lite skit i hörnen, än ett rent hus i helvetet"

Blev iaf lite shopping igår.
  • En kamera, Nikon D5000. Den står på laddning nu. Blir invigning av den imorgon då Cillan slutar 9:an.
  • Ett topp på Gina
  • En bikini på Gina.
  • Förvaringslådor till Olivers ur vuxna kläder.
  • en blomma

Blev ju inte riktigt som planerat med Oliver heller. Han skulle egentligen vara hemma med H. Så att vi i lugn och ro kunde shoppa ifred. Men då blev det något fel på H´s bil så han var tvungen att åka med den till verkstaden. Så Oliver fick snällt följa med till storstaden ist. Och han var jätteduktig, blev lite småkinkig ibland. men vi var ju trotts allt i stan typ 5h.

Nu ska jag slänga i mig lite lunch, sen är det bara att dra iväg till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar