onsdag 16 juni 2010

Tillbaka

har inte blivit mycket bloggande på sistone. Ska jag vara ärlig så har vi haft lite kaos här hemma:/. Jag och H har varit extremt griniga på varandra i flera dagar och det har gett resultatet att allt annat har också gått snett:(. Men jag kan ju ändå med glädje säga att vi efter en hel del prat och lite tårar har rett ut det mesta. Känns otroligt skönt just nu kan jag lova.
Huvudvärken som jag har haft i över en vecka släppte äntligen igår kväll efter vi hade pratat. Något mer vi kom fram till var att vi behöver semester. Och som det låter nu så blir det nog att åka bort iaf 1v i sommar:).

Sen är det ju så att, även om jag blir helt galen på min käre sambo ibland så älskar jag honom något så otroligt mycket. Och vi är båda beredda på att jobba hårt för att få vårat förhållande att fungera.

2 kommentarer:

  1. Jobbigt när det blir så men jag hoppas ni båda mår bra..när har ni semester? :) kram

    SvaraRadera
  2. Va skönt!! Du vet var jag finns när du behöver mig. :) alltid lika trevligt med en fika!!

    SvaraRadera