fredag 18 juni 2010

Ibland är livet bara perfekt:)

är hemma idag med eftersom jag fortfarande inte känner mig helt kry. Å tur var ju det för Oliver har verkligen haft en kaos natt:/. Han har fått sovit stor del av natten i våran säng eftersom jag inte hade orken att springa till hans rum hela tiden. Men tyvärr har han ist legat och sparkat och slitit mig i håret typ hela natten.
Men fick iaf sovmorgon och sen när jag väl vaknade till liv så hade H fixat iordning frukost, me like;). Sen blev det lite mys i soffan innan H gick ut för att städa garaget.
Själv har jag satt igång både tvätt och diskmaskinen och hade nu tänkt försöka röja lite här inne. Det tar ju som sin lilla tid när man inte är på topp. Så det är väl lika bra att börja så jag blir klar innan kvällen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar