torsdag 1 oktober 2009

1 oktober

En tidig morgon idag med. Men idag var det faktiskt helt ok eftersom Oliver bara vaknade 2ggr inatt:). Å imorse vaknade han 6.30 men efter ett tag då jag märkte att han fortfarande var trött fick jag honom att somna om en stund. Så skönt att få lite egentid på morgonen.

Idag ska vi åka med Malin å Jonathan på öf. Ska bli så kul att träffa alla igen. Men först måste jag ut till ekeby å dumpa av en tvbänk som vi hämtade åt min syster. Just nu ligger den i bilen å tar upp all plats typ. Måste ringa lillebror å kolla om han kan hjälpa mig att lyft ur den också, för den är bra stor.

Nej nu ska vi börja göra oss iordning. Måste hinna hänga upp tvätten också;).

2 kommentarer:

  1. Blä, jag skrev en kommentar men sen tabbade jag mig så den försvann *suck*. Typiskt mig, gjorde samma sak i skolan häromdagen så att en timmes arbete försvann.

    Lät iaf mys med öf och så skönt med en så pass bra natt :)
    Familjedag på lördag låter kanon. Vi måste dock avvakta med badet eftersom Alexander är så himla snorig än.

    kramar

    SvaraRadera
  2. Åh va kul o träffa malin och jonatan. hur var de med alla? Nu var de länge sen man träffade dem. hoppas de mår bra. jag antar att barnen har växt mycket nu. kram

    SvaraRadera