fredag 9 oktober 2009

Fredag igen:)

Älskar verkligen fredagar. Den här veckan har faktiskt gått riktigt fort. Värre blir det med nästa då Henke jobbat em, så tråkigt dom veckorna ju:/. Tur att man har en massa inplanerat:).

Som på måndag ska vi först åka till öf å knäppa kort och efter det funderar jag och Malin på om vi ska ta en sväng till Nickis. Har aldrig varit där så det skulle vara skoj:).
Sen blir det nog nån/några nätter hos min käre mor också.

Idag har vi varit in till mormor/gammelmormor och hjälpt henne att putsa fönsterna. Blev bjudna på både fika och mat så det tackar man ju inte nej till;). Fick spagetti och mormors hemmagjorda köttbullar, mums dom är verkligen SÅ goda.

Har även hunnit spenderat lite tid hos farmor Eva, där blev vi också bjudna på mat, så man har haft riktigt flyt idag;). Oliver har även fått en T-shirt och ett par jeans av sin farmor idag:). Hon hade varit upp en sväng till Ladan på utförsäljningen, ska upp dit en sväng jag med imorgon å se om man kan fynda lite;).

Nu snart börjar Idol å då ska jag å sambon mysa ner oss i soffan med en förp Ben&Jerrys, riktigt MYS

Önskar alla våra läsare en riktigt bra helg:)

2 kommentarer:

  1. Gick ju egentligen inte back i alunda, blev snarare lurad på 800:-!! Pga att de hade sålt mina kläder för halva priset dagen efter fast de INTE skulle göra de... Irriterande! Aldrig att jag säljer där igen iaf!!

    SvaraRadera
  2. Tips!
    Vi har lite garageloppis på söndag mellan 11-15 hos mig på Målargatan i östh. Där säljer vi typ samma saker som på klädbytardagarna, mängder med kläder! leksaker, böcker m.m m.m!! Håller typ samma priser också! Så kom o fynda! :-)

    SvaraRadera