torsdag 15 oktober 2009

Fotobok

Kan ju säga att det är bättre sent än aldrig för min del.
Men iaf så får man en fotobok GRATIS om man skriver om den i sin blogg. Så varför inte tänkte jag. Har ju tänkt att göra det i en längre tid nu (sista chansen är idag), men som sagt minnet är bra men kort;).

Tycker det skulle vara perfekt att ha en bok om Oliver första år. Där man kan sitta och kika hur fort allt gick och hur oroligt mycket han lärde sig under detta år. Kan säkert bli så att vi kommer att göra fler fotoböcker i framtiden. Tänk vad kul att ha när han sen blir vuxen:).
Kan ju även tycka att en fotobok passar perfekt som present eller julklapp till nära och kära.
Tycker även att det är jättebra när man kan sitta i lugn och ro här hemma och bestämma hur man vill att fotoboken ska se ut och vilka bilder man vill ha med.
Om ni är intresserade av att göra en fotobok ni med, kika in här
www.fujidirekt.se/fotobok

1 kommentar:

  1. :) jag kollade i en kompis fotobok till hennes son igår. va man vart sugen på att skaffa en :) åh de tror jag verkligen att jag ska göra. :) ha de fint. kram

    SvaraRadera