måndag 19 oktober 2009

Sjukstuga

Både Henke och Oliver ligger och sover. Oliver är tokförkyld och Henke har kanske åkt på flunsan:/. Nu är det bara att försöka hålla sig frisk, för jag misstänker att jag kommer att få vara piga här hemma;).

Har iag haft en jättemysig helg. Igår va vi ju hos Jonathan på 1 års kalas. Tyvärr så är man ju så snurrig och glömde kameran hemma:(. Aja inte så mycket att göra åt.
Blev bjudna på massa godsaker, känner mig fortfarande uppsvälld haha. Men gott var det.

Idag kommer det nog inte att hända så mycket. Ska bara försöka få tag i en jordfels brytare, våran har tydligen pajat:/. Sen blir det väl att försöka städa lite, ser ut som ett åsknerslag här hemma IGEN.

1 kommentar:

  1. Usch, vad trist att de är sjuka :( Alexander var snorig i natt så han är väl också förkyld :-(
    Jag har bestämt att jag och Fredrik ska röja hela huset i helgen. Jag mår så fruktansvärt dåligt av stöket vi har här hemma nu. Förstår inte ens hur det kan bli så stökigt!

    Fredrik föreslog också vita villan även om den är lite stor tyckte han. Vi kan väl kolla upp det då? :) Han kom inte på någon annan lokal.

    SvaraRadera