söndag 25 oktober 2009

Vinter tid

Ja nu har man ställt tillbaka klockan en timme, vilket betyder att det är vintertid nu. Får se hur länge vi får vänta innan vi får snö. Vi vill ha snö NU;).

Igår åkte jag in till stan och så kom Malin och hämtade mig vid Gränby, sen åkte vi å käka på Max, mums så gott det var:). Efter det åkte vi vidare till Johanna som skulle ha inredningsparty. Fanns verkligen hur mycket snyggt som helst, tyvärr var det en aning dyrt för min plånbok:/. Men tre saker blev det iaf;). Det var ju mycket ljus och sånt, å det gillar ju jag.

Oliver har ju som sagt haft några riktiga kaos nätter nu. Inatt var det iaf LITE bättre, han vaknade bara 5ggr. Jag vet det är illa det med, men det är bättre mot var det har varit nu några nätter. Får nog ta och prata med dom på 1 års kontrollen. Är ganska säker på att det är nattskrik, men det känns som att det är lika bra att fråga. Man kanske kan få några bra tips.

Idag är det auktion här i Ekeby, så vi ska nog åka dit å kika en sväng iaf. Men det får bli om ett tag. Oliver har precis somnat och Henke ligger och vilar för att han har ont i huvudet. Själv så ska jag nog slänga i en maskin tvätt. Sen ska jag nog göra iordning en kopp te;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar