måndag 19 oktober 2009

Vad tycker ni?

Måste gå till frissan snart. Usch HATAR mitt hår nu:(.

Men har lite beslutsångest om vad jag ska göra.
Är lite sugen på att klippa en längre page och lägga i en massa olika slingor.
Men sen är jag ju lite sugen på att permanenta håret igen. Haha, jag som sa att jag ALDRIG skulle göra om det;). Men den här gången skulle jag nog vilja ha lite större lockar än förra gången.

Ja man får väl ta å bestämma sig innan man slår en pling till frissan;). Jag fick ju presentkort till det här när jag fyllde år, så man kan ju inte skylla på att man inte har råd:).

3 kommentarer:

  1. Åh du skulle passa i båda =) du har ju såå fint hår.. jag skulle emd behöa klippa mig.. va etttag sedan nu.. ska nog boka en tid snart. kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Jessica att du har fint hår :) Men tror du skulle passa bäst i längre page. Tror det skulle bli kanonsnyggt på dig :)

    SvaraRadera
  3. Hej! =) Köpte den på kappahls babyavdelning, så den finns bara upp til strl 86/92. Den är jätte mysig!!

    SvaraRadera