lördag 17 oktober 2009

Bad och höstmarknad

På förmiddagen gick vi tillsammans med Anna och Alexande och badade i simhallen. Tycker verkligen det är supermysigt att få bada med våran lilla plutt:). Tyvärr så var Oliver inte riktigt på topp, men ändå så tyckte han det var kul den mesta av tiden.
Nästa gång ska jag tvinga med min käre sambo också. Så man själv kan passa på att simma några längder;).

Efter badet så gick vi och kikade lite på höstmarknaden här i Gimo. Är ju så typiskt att det ska regna, det gör det nästan varje år det är marknad här:/.
Köpte en korv, men sen fick jag snällt hålla mig för plånboken tillåter inte mycket nu kan jag säga. HATAR att ha dåligt med pengar. Har ju på sparkontot, men får sån ångest varje gång jag är där å nallar;).

Nu på em har vi bara haft det MYS, legat i soffan och kollat på tv, medans man har haft Oliver sovandes i famnen:). Älskar verkligen den där lilla krabaten SÅ mycket. Nu ska jag fortsätta mysa med mina fina killar;)

1 kommentar:

  1. Mysigt med att åka att bada hela familjen :) och va roligt med höstmarknad, hittade ni något fint? :) kramar

    SvaraRadera