lördag 3 oktober 2009

Lördag

Den här dagen började verkligen bra. När jag hörde att Oliver hade bestämt sig för att det var morgon så tog min kära sambo honom så att jag kunde ligga kvar i sängen å snoza lite:), verkligen superskönt. Efter ett tag blev det även dax för mig att kliva upp. Så det blev lite frukost till mig och Oliver. Henke åkte med Robban in till stan en sväng.
Efter frukosten var det promenad med Anna & Alexander som stod på schemat. Båda pluttarna somnade så vi kunde ta en lite längre runda en vanligt, mys. Är så härligt att gå skogsvägar nu på hösten.
När vi kom hem blev det lite lunch för både mig och Oliver.
Å efter det åkte vi allihopa på marknaden i Öregrund. Tycker det är så mysigt att gå å strosa där, men usch så kallt det var idag:/. Blev iaf en del shoppat, dels en mössa till Oliver, fyra påsar te, vitlökskorv och chokladbollar så klart;)

Blev även hembjudna på middag hos Anna & Fredrik å det tackar man ju inte nej till:). Sen är det ju så kul när småkillarna kan få busa lite också;).

Henke ligger å vilar lite på soffan nu innan vi ska iväg. Själv så ska jag busa lite med prinsen, han ska bara få äta upp sitt rån först.
Justja, Oliver har även fått en ny leksaksbil av sin pappa idag. Han kunde ju inte låta bli när han såg den i affären. Oliver tycker den är jättefin å rolig för den låter ju också;)

1 kommentar:

  1. Vilken mysig lördag ni verkar haft det :) Först marknad och sen middag, inte dåligt. hur är de med er då? kram

    SvaraRadera