söndag 4 oktober 2009

Söndag= träning

Äntligen ska vi åka och prova på lite träning, idag blir det budypump i Östhammar:). Shit var jag längtar. Ska även börja köra stepup här i Gimo på tisdagar, ska försöka med ett till pass men vi får se hur det blir.
Nu vaknade min lilla prins, så nu blir det lite lunch. Efter det ska vi baka vaniljhjärtan:).
Oliver ska få vara hos farmor och faster medans jag tränar eftersom Henke har så ont i nacken ryggen. Men det kommer säkert att gå jättebra det också.

2 kommentarer:

  1. Hej hej :) När ska johanna ha sin inflyttningsfest? :) har inte hört något. ja jag hoppas verkligen alexander blir frisk snart. så jobbigt när dem äör sjuka.

    hur mår ni annars då? :) hoppas ni är friska :)

    va roligt med träning, och step-up är verkliegn kul. kram

    SvaraRadera
  2. Fick du ngn träningsvärk idag? Jag kan nog ana lite i benen iaf men det blir kanske värre under dagen ;)

    SvaraRadera