tisdag 27 oktober 2009

The new me;)

Här är resultatet efter mitt besök hos frissan idag. Är ganska nöjd, tyvärr kom jag på när jag kom hem att jag hade velat ha det ännu mera uppklippt. Men får ta å försöka fixa det sen, synd bara att det ska behöva kosta när jag kunde ha gjort det idag:/.
Blev som sagt att klippa av en hel del av längden på håret, sen la jag i ljusa slingor också.
Vi är fortfarande ute hos mamma. Finns ju en hel del som måste göras här;). Sen är det ju aldrig fel att spendera lite tid med familjen:).
På torsdag ska vi åka in till stan. Eva och Cillan ska också följa med. Får se om man kan hitta lite julklappar. Måste ju även hitta en farsdag present till mannen i huset;).

2 kommentarer:

  1. Det blev jättefint :) Åhh, nu blev jag ännu mer sugen på att klippa mig ;)
    Farsdagpresent ska jag också hitta. Bäst att göra det när jag tänker på det nästa gång för annars lär man väl glömma det virrig som man är :S

    SvaraRadera
  2. såå snygg du är :) Blev ju jätte fint..
    Åh tusen tack för att du påminde, de är ju farsdag snart också :) va fort det går.. hihi.. :) kramar

    SvaraRadera