tisdag 13 oktober 2009

Home sweet home

Nu är vi hemma igen, eller vi har faktiskt varit hemma i flera timmar:).
Har ju varit hos mamma sen i söndags. Hade lovat att jag skulle hjälpa henne att storstäda i salen. Så nu är det städat från tak till golv;). Blev riktigt nöjda faktiskt, älskar att städa när det verkligen syns. Sen tycker jag att det är mycket att städa hos andra än mig själv.

Igår åkte vi med Malin & Jonathan in till stan. Först knäppte vi kort sen åkte vi till Nickis med några andra mammor. Det var jättemysigt där. Sen var det ju inte direkt ett minus att det nästan bara va vi där;). Dit blir det att åka till FLERA gånger, hihi. Kan ju säga att mammorna också tycket det var ganska skoj, haha:).



Just nu sitter jag å längtar tills att min älskade sambo ska komma hem. Han jobbar ju em den här veckan:/ så han kommer väl hem 22.45 kanske. Vill ju att han kommer hem NU.
Aja nu har tvättmaskinen gått klart så man får väl hänga upp tvätten så man inte glömmer det.

1 kommentar:

  1. ja de var verkligen jätte mysigt och så fick dem ju leka av sig lite. måste vi göra om snart :)

    jag gillar också att städa, de är så kul.. fast de kan beror på också ibland. kram

    SvaraRadera