tisdag 29 september 2009

Ja trött är man idag me

Blev ju som sagt en tidig morgon här hemma. Hade ställt klockan på 05.30 så jag skulle ha god tid på mig. Tror jag snozade till 06.10 hehe. Skönt var det iaf. Blev ju dock lite bråttom sen. Det tar ju lite tid när man har en till som ska göras iordning. Men eftersom det var alldeles för tidigt för frukost så gjorde jag iordning en vällingflaska ist. Funkade hur bra som helst. Sen åkte vi å hämtade upp farfar/gammel farfar å begav oss mot storstaden. Oliver skrek lite i bilen på vägen in men annars gick det kanonbra. Min lille kille är så duktig så:).
När vi sen skjutsade hem farfar så blev vi bjudna på hemmagjord blåbärssoppa, mums. Å Oliver fick en lite slant också, eller den var inte så liten utan en hel hundring att stoppa i spargrisen:).

När vi väl kom hem til mami igen så var det dags för lite lunch för mini. Å efter det åkte vi och klippte klart gräsmattan hemma hos lillebror. Oliver sov i bilen med dörrarna lite öppna, medans jag gjorde det.

Snart ska vi nog åka hemåt. Ska ringa min käre sambo först å kolla om vi behöver ha något handlat.

1 kommentar:

  1. Sorry att jag svarar så sent men jag har verkligen däckat på sängen så fort jag kommit hem senaste dagarna. Jag måste nog avstå afro denna vecka. Skulle varit så kul men jag känner mig verkligen inte på topp :(

    Skönt att snooza så länge. Tyvärr känns det ju som några sekunder fast det är en ganska lång tid, haha. Hemmagjord blåvärssoppa lät mums!

    SvaraRadera